After sales

Onze uitstekende service , ook in het weekend, maakt ons één van de meest betrouwbare partners in het koffiegebeuren.

Voor onze service hebben wij de nieuwste software die ons volledige controle bezorgt over de staat van uw toestel gedurende zijn volledige levensduur.
Alle werkuren van onze 15 service techniekers worden sluitend geregistreerd. Gebruikte wisselstukken dienen door de technieker worden gescand…Dit zorgt voor een complete waterdichte controle voor zowel U als klant als wij als leverancier. Na een service interventie krijgt de klant het verslag onmiddellijk per mail toegestuurd.

Een service of interventie nodig? Wij danken u om het contactformulier in te vullen met vermelding: "Aanvraag onderhoud of herstelling".

 

.

E-Service

Wij werken met ons eigen  gepersonaliseerde sofware om heel efficiënt  te kunnen werken. De volledige geschiedenis van uw machine wordt bijgehouden van bij de installatie tot het einde.

Elke machine heeft zijn eigen identiteitskaart = onderhoud, herstellingen, garantie,… Alles wordt geregistreerd.  

Een professionele en transparante manier van werken.

 

  

Planning in live

Op elk moment kunnen we de voortgang van de werkzaamheden van de technieker bekijken. We kunnen dus live  communiceren op interventies wat zorgt voor efficientere reparaties.

Noodgevallen worden onmiddelijk ingepland.

Track in Trace

We kunnen snel reageren op dringende storingen en sturen de dichtstbijzijnde technieker naar u toe.